پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/05/21 - 15:22
  • - تعداد بازدید: 58
  • - تعداد بازدیدکننده: 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر:

‌آتش‌سوزی ‌کشتی تانکر حمل "ال.پی.جی." با تلاش عوامل در لنگرگاه بندر عسلویه خاموش شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر از خاموش شدن آتش‌سوزی در کشتی تانکر حمل ال‌پی‌جی در لنگرگاه بندر عسلویه با تلاش شبانه‌روزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، کورش دهقان با اشاره به آتش‌سوزی در کشتی تانکر حمل ال.پی.چی در لنگرگاه عسلویه اظهار داشت: کشتی به ظرفیت 10 هزار تن بدون بار و حاوی وجود 40 تن ال.پی.جی در حوزه بندر شیرینو از ناحیه کمپرسور دچار آتش‌سوزی شد.

وی اضافه کرد: به موقع عوامل عملیاتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در کنگان و عسلویه 22 خدمه کشتی نجات یافتند و سپس عملیات اطفا حریق شناورهای آتشخوار آغاز شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر بیان کرد: به دلیل حجم بالای حریق و احتمال انفجار مخازن، عملیات اطفا حریق متوقف و اطراف کشتی حادثه‌دیده از دیگر شناورها پاکسازی شد.

کورش دهقان ادامه داد: پس از ارزیابی‌های فنی و برطرف شدن خطر انفجار، عملیات اطفا حریق به‌صورت کامل و نجات شناور از غرق شدن توسط عوامل اجرایی و تحت نظارت کارشناسان اداره کل بنادر استان بوشهر انجام شد.

وی اضافه کرد: با توجه به پیچیدگی سانحه با اقدام به موقع مدیریت بحران تحت دستورات استاندار بوشهر و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور میدانی مدیریت بحران سبب نجات جان افراد و جلوگیری از غرق شدن کشتی مورد نظر شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر از مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و دست‌اندرکاران این عملیات و HSE منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و سایر عوامل در این عملیات قدردانی کرد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : مدیران ستادی
  • کد خبر : 37805
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین