جمعه 30 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1403/06/28 - 17:26
  • - تعداد بازدید: 12
  • - تعداد بازدیدکننده: 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی استاندار بوشهر:

مدرسه عصمت بوشهر آماده آغاز سال تحصیلی جدید است

اکبر پورات در بازدید از مدرسه عصمت در بوشهر اظهار داشت: طبق دستور استاندار بوشهر جلسه‌ای با مشارکت مسئولان و دست‌اندرکاران مدرسه وقفی یاد شده تشکیل و تصمیمات خوبی اتخاذ و مصوب شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در بازدید از مدرسه عصمت در بوشهر اظهار داشت: طبق دستور استاندار بوشهر جلسه‌ای با مشارکت مسئولان و دست‌اندرکاران مدرسه وقفی یاد شده تشکیل و تصمیمات خوبی اتخاذ و مصوب شد.


وی با اشاره به اینکه کار تخریب مدرسه عصمت غیرقانونی و بدون حکم قانونی صورت گرفته بود گفت: در این راستا قرار است حوزه قضایی استان بوشهر نسبت به احضار برخی افراد متخلف اقدام کند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: تمامی کلید‌های مدرسه عصمت تحویل آموزش و پرورش شد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هم به صورت ویژه پای کار آمده است.


پورات با بیان اینکه تیمی از سوی نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر برای بررسی بازسازی مدرسه در فضای آموزشی یاد شده حضور یافته‌اند اضافه کرد: قرار شد سوله‌ای که سالم مانده شش کلاس درس آن برای اول مهر ماه ایجاد، تجهیز و آماده تحصیل ۲۰۰ دانش‌آموز این مدرسه شود.


وی گفت: در حال حاضر طی بازدیدی که امروز انجام شد روند بازسازی مدرسه پیشرفت بسیار خوبی داشته و خانواده‌های عزیزی که فرزندان آنان در این مدرسه مشغول به تحصیل بوده‌اند نگرانی از بابت آغاز سال تحصیلی جدید نداشته باشند و این مدرسه در ابتدای مهر ماه آماده و تجهیز خواهد شد.


وی از ساخت مدرسه جدید در محل مدرسه تخریبی عصمت خبر داد و بیان کرد: در سفر رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به استان بوشهر نسبت به ساخت مدرسه جدید اقدام می‌شود.

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 39962
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین