جمعه 30 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1403/06/26 - 17:18
  • - تعداد بازدید: 14
  • - تعداد بازدیدکننده: 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دیدار استاندار بوشهر با خانواده شهید والامقام حسین خسروانی

احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر به همراه سردار رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان، سردار کارگر، رئیس بنیاد غدیر استان، نعمت اله غلامپور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در منزل شهید والامقام حسین خسروانی با مادر معزز ایشان دیدار و در گفتگویی صمیمی دستورات لازم را برای حل مشکلات این عزیز صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر به همراه سردار رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان، سردار کارگر، رئیس بنیاد غدیر استان، نعمت اله غلامپور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در منزل شهید والامقام حسین خسروانی با مادر معزز ایشان دیدار و در گفتگویی صمیمی دستورات لازم را برای حل مشکلات این عزیز صادر کرد.

استاندار بوشهر در این دیدار بیان داشت: تکریم و تعظیم خانواده شهدا وظیفه تک‌تک مسئولان است و هیچ گونه کم‌کاری در این مسیر پذیرفتنی نیست.

محمدی زاده تصریح کرد: رفع مشکلات و دغدغه های خانواده های شاهد و ایثارگر در دستور کار مدیریت استان است و نهایت توان و ظرفیت موجود را در این راستا به کار می گیریم.

بر اساس این گزارش، شهید والامقام حسین خسروانی عضو بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهر بوشهر بود که در سال ۱۳۶۵ در عملیات والفجر ۸ در جزیره فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 39959

تصاویر

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین