شنبه 07 مهر 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/07/07 08:59
  • 1403/07/03 - 15:36
  • - تعداد بازدید: 55
  • - تعداد بازدیدکننده: 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی استاندار بوشهر:

پوشش بیمه ای مراکز درمانی در سطح استان بوشهر تقویت شود

اکبر پورات در نشست مشترک کارگروه فرهنگی، اجتماعی و شورای اجتماعی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پوشش بیمه ای مراکز درمانی در سطح استان باید تقویت شود و وضعیت مراکز زیر نظر شرکت نفت، مراکز بیمه نیروهای مسلح که هیچ قراردادی با بیمه های پایه ای ندارند مشخص شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست مشترک کارگروه فرهنگی، اجتماعی و شورای اجتماعی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پوشش بیمه ای مراکز درمانی در سطح استان باید تقویت شود و وضعیت مراکز زیر نظر شرکت نفت، مراکز بیمه نیروهای مسلح که هیچ قراردادی با بیمه های پایه ای ندارند مشخص شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: باید سامانه جامع و یکپارچه برای عقد قرارداد بیمه های پایه و تکمیلی در استان ایجاد شود.


وی افزود: همچنین سازمان نظام پزشکی نسبت به نظارت بر انعقاد قرارداد پزشکان با بیمه های پایه اقدام کند و در خصوص حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج بیمارستان ها و مراکز درمانی استان به منظور ارائه خدمات بهتر، اقدام به بروز رسانی سیستم های بیمه ای کنند.


پورات عنوان کرد: در راستای جمع آوری قلیان در اماکن عمومی هم مقرر شد کارگروهی متشکل از شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، فراجا و اصناف اقدامات لازم را انجام دهند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به طرح جمع آوری کودکان کار خاطرنشان کرد: این طرح به صورت مستمر در سطح استان بوشهر در حال اجرا است و حوزه کودکان کار و خیابان یکی از مسائل مهم آسیب اجتماعی به شمار می رود که در وضعیت بصری شهر هم تأثیر دارد و انتظار داریم تمامی دستگاه‌های مسئول در این حوزه با قدرت به وظایف خود عمل کنند و استانداری بوشهر در این زمینه حمایت کامل خواهد کرد.

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی,گزارش تصویری
  • کد خبر : 39978
کلمات کلیدی

تصاویر

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین