شنبه 07 مهر 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/07/07 08:59
  • 1403/07/03 - 11:35
  • - تعداد بازدید: 49
  • - تعداد بازدیدکننده: 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

۱۰ واحد تولیدی منتخب اقتصاد مقاومتی استان بوشهر معرفی شدند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۰ واحد تولیدی منتخب و الگو استان بوشهر بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی «نشان اقتصاد مقاومتی» دریافت کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۰ واحد تولیدی منتخب و الگو استان بوشهر بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی «نشان اقتصاد مقاومتی» دریافت کردند.


به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در آیین نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: واحدهای تولیدی که در  تحقق شاخص‌های اقتصاد مقاومتی در یک سال گذشته تلاش کرده‌اند به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شدند و نشان اقتصاد مقاومتی را دریافت کردند.


وی این واحدهای تولیدی را در بخش‌های مختلف از جمله پتروشیمی، صنایع فرآوری محصولات کشاورزی، صنعتی و دیگر عرصه‌ها دانست و تصریح کرد: 10 واحد تولیدی استان بوشهر موفق به دریافت نشان برتر اقتصاد مقاومتی شدند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اقتصاد مقاومتی را یک گفتمان، رویکرد و شیوه مدیریت جهادی برای اداره امور اقتصادی اعلام و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی مبتنی بر روش‌های علمی و تجربه شده و نیازمندی و لازمه تحقق سند چشم‌انداز توسعه‌ و اهداف برنامه هفتم کشور است.


باستین از مصادیق بارز سیاست اقتصاد مقاومتی را حمایت از واحدها و رفع موانع تولید دانست و بیان کرد: اولویت‌بندی پرداخت تسهیلات برای آغاز به کار، تکمیل و افزایش ظرفیت از دیگر برنامه‌های سیاست اقتصاد مقاومتی است و 3 سال گذشته با اقدامات خوبی که انجام شد 170 واحد تولیدی راکد احیا و راه‌اندازی شد و به چرخه تولیدی بازگشت.


وی تکمیل زنجیره ارزش محصولات تولیدی و راهبردی استان بوشهر را یکی از اولویت‌های مهم دانست و اضافه کرد: در بخش‌های دارای مزیت استان بوشهر تلاش شده که زنجیره‌های ارزش این بخش‌ها در زمینه پرورش آبزیان و محصولات کشاورزی، تکمیل و تسهیلات بانکی به‌صورت هدفمند به این مجموعه‌ها پرداخت شود.

  • گروه خبری : معاون اقتصادی ,گزارش تصویری
  • کد خبر : 39977
کلمات کلیدی

تصاویر

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین