شنبه 07 مهر 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/07/07 08:59
  • 1403/07/01 - 09:38
  • - تعداد بازدید: 17
  • - تعداد بازدیدکننده: 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار دشتی ؛

آینده سازان کشور باید با جهاد تحصیل نگاه به آینده داشته باشند

فرماندار دشتی: آینده سازان کشور باید با جهاد تحصیل نگاه به آینده داشته باشند.

علی بحرانی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی، اظهار داشت: در حالی که دانش‌آموزان ایرانی سال تحصیلی جدید خود را در مدارس آغاز می‌کنند، دانش‌آموزان فلسطینی به دلیل شرایط جنگ و ویرانی‌ها، تحصیل خود را در ویرانه‌ها و چادرها آغاز کرده‌اند. 
 
وی بر اهمیت آرامش و ثبات کشور تأکید کرد و گفت: این آرامش مدیون خون شهداست و ما باید قدردان آن‌ها باشیم.
 
بحرانی به دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور خطاب کرد و ادامه داد:  آن‌ها باید با جهاد در تحصیل و نگاه به آینده، راه پیشرفت کشور را هموار کنند.
 
 وی افزود: دشمنان کشور به دلیل حضور جوانان غیور ایران جرات نمی‌کنند به این مرز و بوم نگاه چپ بیندازند. ایران اسلامی امروز در همه عرصه‌ها سرآمد است و با عزت و سربلندی در جهان مطرح می‌باشد.
 
فرماندار دشتی به اهمیت پیروی از ولایت و پایبندی به ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و یادآور شد:  نظام جمهوری اسلامی ایران با فداکاری و خون هزاران شهید به دست آمده است و بی‌توجهی به ارزش‌ها و شهدای انقلاب می‌تواند موقعیت کنونی کشور را به خطر بیندازد و حمایت مردم از نظام، سبب پایداری و مقاومت کشور در برابر دشمنان بوده است.
 
وی بر ضرورت همبستگی و مشارکت عمومی برای ساختن آینده‌ای روشن و توسعه شهرستان اشاره کرد و از همه اقشار جامعه خواست تا با همدلی در مسیر پیشرفت شهرستان دشتی همکاری کنند.
  • گروه خبری : فرمانداری دشتی
  • کد خبر : 39968
کلمات کلیدی

تصاویر

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین